יום שלישי, 24 במאי 2011







6.
א. החמה זהו אדם אשר פועל לבד, ואינו מושפע ממשהו אלא החל לבד. לבנה שהו אדם אשר פועל עקב החמה, מושפע מהחמה אך פועל אך ורק כשאר החמה אינו נמצא, כלומר כשם שהחמה מאירה לבד, והלבנה מאירה רק כאשר החמה מאירה עליה, אך הלבנה מאירה רק כשהחמה אינה בשמים, כלומר החמה משפיעה על הלבנה אך הלבנה פועלת לבדה.
1. מהטמה גנדי הוא החמה. מאחר והוא עשה הכל לבדו, ולא בזכות אדם אחר. הוביל לעצמאות נגד השלטון הבריטי והיה נחשב לסמל נגד אלימות מאחר ואף פעם אינו נהג באלימות ולא הסכים או תמך זאת גם בשביל שחרורו.
2. אינדירה גנדי- היא הלבנה, אשר הושפעה ממהטמה גנדי ונהפכה בזכותו למה שהייתה. הייתה פוליטיקאית הודית ומנהיגת הקונגרס הלאומי ההודי וראש ממשלת הודו.
3.בנימין זאב הרצל- חמה. היו לו מתנגדים, אך המשיך וגרם רבות כמו כתיבת ספר "מדינת היהודים" שרשם כיצד אפשר לפתור את הבעיות שיש ליהודים ולכך שלאירופה אין את היכולת לפתור זאת.טען כי מגיע לישראל להקים ושתהיה להם מדינה עצמאית, ואף הציע מספר רעיונות לדגל ישראל.
4. דוד בן גוריון- לבנה. היה ראש הממשלה הראשון ודחף להקמת מדינת ישראל, אך רעיון זה נבע מהצעתו הראשונית של בנימין זאב הרצל להקמת מדינת היהודים, אשר בלעדיו לא היה הרבה סיכוי כי היה מציע רעיון זה וכי היה לנו היום את המדינה הזאת. הכריז על הקמת מדינת ישראל, המשיך את הרצל כאשר המשיך את רעיונו והכריז על הקמת מדינת ישראל.
ב. כיום ממשלת ישראל זקוקה ללבנה, אדם היכול לפעול טוב ולא לצפות לניסים, אלא בעזרת כוחו ומוחו, המסוגל להנחיל תבוסות לאויבנו אשר מנסים להשמידנו שנים רבות. עדיף שראש ממשלה יהיה בכיר בצבא אשר יודע מה מצב ישראל וכיצד לשפר, מאשר רב אשר אינו בעל הידע כיצד אכן לעזור.

תגובה 1: