יום שלישי, 10 במאי 2011

העבודה של לבב ועדן

בנימין זאב הרצל-היה עיתונאי, משפטן, סופר, מחזאי ופוליטיקאי יהודי, יליד בודפשט.זכה בעם ישראל לכינוי "חוזה המדינה", והיה להוגה רעיון הציונות המדינית ומייסד הציונות כתנועה לאומית מדינית.וחי בין השנים1860-1904 ולכן הוא פני חמה שנתן את הכוח ואת התקווה לחיות בארץ ישראל ולהקים אותה.
דוד בן-גוריון-היה ראש ההנהגה של "המדינה שבדרך", המוביל והדוחף להקמת מדינת ישראל, אשר עמד בראש מייסדיה, ולאחר שקמה הנהיגהּ במשך שנות דור; כיהן כראש הממשלה ושר הביטחון הראשון של מדינת ישראל והיה מראשי המנהיגים של תנועת העבודה הציונית וחי בין השנים1886-1973,לכן הוא פני הלבנה שהשלים את ביצועו של בנימין זאב הרצל ושאב את כוחותיו ממנו.
מרטין לותר קינג-היה כומר אפרו-אמריקאי אשר לחם ונאבק למען קבלת זכויות שיוויוניות לשחורים שחיו בארצות-הברית.זכה בפרס נובל לשלום.

קינג הוא מגדולי הדוגלים היה מגדולי הדוגלים למאבק לא אלים. לזכרו נחוג יום מרתין לותר קינג שהוא חג לאומי על פי חקיקה פדרלית בארצות הברית. נולד ב-1929 נרצח על ידי מתנקש, ג'יימס ארל ריי, ב-4 באפריל 1968.על כן הוא פני לבנה.

ברק אובמה-הוא הנשיא הארבעים וארבעה של ארצות הברית, האמריקאי-אפריקאני הראשון שנבחר לתפקיד זה והראשון שנולד מחוץ ליבשת אמריקה. לפני זכייתו בתפקיד הנשיא שימש אובמה חבר בסאנט של ארצות הברית מטעם מדינת אילינוי, שם היה השלישי שנבחר לתפקיד מאז קץ תקופת השיקום (1877).

בשנת 2009 הוענק לאובמה פרס נובל לשלום על "תרומתו המיוחדת למאמצים לחזק את הדיפלומטיה הבינלאומית ואת שיתוף הפעולה בין העמים".על כן הוא פני הלבנה ששאב את כוחו ואת תפקידו ממרטין.

ב.ישראל זקוקה היום למנהיג לבנה מאחר ומנהיג הלבנה הוא גם בעל כוח השפעתי ששואב גם כוח רוחני ממנהיג אחר,ולכן הוא המנהיג הטוב ביותר שפועל תמיד ועושה הכל למען עמו וגם שואב כוח מאנשים אחרים או ממנהיגים קודמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה